Hoe Haas Reklame jouw website kan onderscheiden van de rest

Geschreven door:

Leon de Haas

Gepubliceerd op:

12 mei 2021
Hoe Haas Reklame jouw website kan onderscheiden van de rest

Waar je ook gaat, overal zie je beeldmerken die je herkent en waarvan je weet waar ze voor staan. Alleen als je door je straat rijdt zie je al verkeersborden die door middel van beelden aangeven welke regels er gelden. In een kantoorpand zie je borden die je wijzen naar de meest dichtbij zijnde exit en in de stad zie je in elke winkel hun logo’s en borden met de openingstijden. Ook het internet staat vol met websites van bedrijven in hun eigen huisstijl en met hun eigen logo’s. Het is dus meer belangrijk dan ooit om op te vallen met je logo en je huisstijl op je website. Daarom hebben we hieronder antwoord gegeven op de vraag: “Hoe Haas Reklame jouw website kan onderscheiden van de rest”.

Waarom zou je gebruik maken van beeldmerken op je website?

Het gebruiken van signing heeft doorgaans verschillende doelen: Je bedrijf promoten, identificeren om welk bedrijf het gaat, het verstrekken van informatie en het geven van aanwijzingen voor je klanten. Over het algemeen wordt signing gezien als een soort grafisch display dat bedoeld is om informatie aan een publiek over te brengen. Je kan het zien als je bedrijfsidentiteit, met een goed beeldmerk kun je duidelijk over brengen wat je bedrijf doet en waar je met je bedrijf voor staat. Om verder uit te breiden:

Reclame en marketing

Beeldmerken op je website kun je gebruiken voor het maken van reclame voor je bedrijf. Je kunt dit zien als een soort marketingstrategie, waarmee je klanten kunt binnenhalen. Wij van Haas Reklame geloven niet dat er een formule is die werkt voor iedereen. Wij bouwen websites die met je bedrijf meegroeien. Omdat onze websites modulair gebouwd worden kun je deze heel gemakkelijk laten aanpassen. Bij Haas Reklame zorgen we er voor dat jouw website opvalt tussen alle andere websites.

Klanten verleiden

De beeldmerken die je gebruikt op je website moeten je klanten verleiden om jouw diensten af te nemen of jouw producten te kopen. Om klanten te verleiden voor je bedrijf is het belangrijk om signing te gebruiken die direct laat zien wat jouw bedrijf doet en waar het voor staat. Het is belangrijk om een mobiele, tablet vriendelijke en responsieve website te hebben, zodat je klanten niet wegklikken zodra je website ontoereikend is. Bij Haas Reklame maken we gebruik van Nettl, zodat we kunnen garanderen dat jouw website werkt zoals jij wil dat hij werkt. Het werkt op elk device, waardoor de betrokkenheid van potentiële klanten verhoogt wordt.

Bedrijfsidentiteit

Beeldmerken zijn eenvoudigweg ontworpen om mensen te helpen een merk te herkennen of te identificeren. Denk bijvoorbeeld aan de gele schelp, de aangebeten appel of de grote M. Deze beeldmerken zul je direct herkennen en je weet direct waar ze voor staan. Om jouw bedrijfsidentiteit duidelijk te maken voor je klanten heb je een ijzersterk logo en huisstijl nodig. Je logo en je huisstijl moeten perfect aansluiten bij jouw bedrijf en waar je bedrijf voor staat. Dat is waar de ontwerpers van Haas Reklame voor zorgen. Je logo en huisstijl vallen op, zijn creatief, representatief en vormen de blauwdruk van jouw bedrijf.

Waarom kiezen voor Haas Reklame?

Het bereiken van potentiële klanten en het vergroten van naamsbekendheid vraagt om een creatieve aanpak. Dat proces begint met een opvallend idee. Wij denken graag met je mee om samen tot het beste plan te komen.

Elk idee werken we uit tot een creatief ontwerp dat prikkelt en nieuwsgierig maakt. Onze ontwerpers zorgen ervoor dat elk concept exclusief is en volledig past bij de gewenste uitstraling van jouw bedrijf. Een eigentijds logo, een pakkende huisstijl, een trendy website of welke communicatievorm dan ook. Elk ontwerp van Haas Reklame valt positief op en maakt het goede idee nog beter.

5 REDENEN OM VOOR HAAS REKLAME TE KIEZEN:

  • Meer dan 28 jaar ervaring;
  • Deskundig advies;
  • Gecertificeerde vakmensen;
  • Wij gaan voor de perfecte oplossing;
  • Afspraak is afspraak.